آرشیو شهریور ماه 1401

عایق کاری و آب بندی حمام و توالت بدون تخریب،عایق کاری با متریال خارجی و ضمانت نامه کتبی

آب بندی لوله فاضلاب سرویس بهداشتی

۱۰ بازديد
عایق کاری و آب بندی انواع لوله های فاضلاب که بصورت توکار و در داخل مصالح داخل کف و دیوار داخل رایزرها و داکت ها و سقف های کاذب نصب و اجرا می‌شوند به منظور ترمیم و تعمیر محل و قسمت های آسیب دیده لوله اجرا می شود تا از نشت و نفوذ آب از درون لوله ها به محوطه بیرونی و داخل مصالح پیرامون جلوگیری شود.این مکانیزم با انواع مخصوصی از متریال و مواد انجام می شود و کاملا تخصصی و فنی است،لذا شخصا و یا توسط افراد غیر متخصص قابل اجرا نمی باشد و نتیجه گیری مناسب را ندارد.اب بندی و ترمیم لوله ها در این روش بدون کنده کاری بوده و نوع و متریال مورد استفاده بعداز ویزیت کار و تحلیل شرایط انجام می گیرد.هر گروه از لوله ها از نظر جنس و وضعیت ترکیدگی و فرمولاسیون متفاوت هستند و روش و ...با انواع دیگر تفاوت خواهد داشت.

آب بندی و عایق های حمام و توالت بدون تخریب

۱۱ بازديد
راهکار و روش های تخصصی رفع نم و رطوبت حمام و توالت؟ نم,رطوبت و نشتی ایجاد شده درحمام،توالت و سایر قسمت‌ها موجب بروز خسارت و آسیب ظاهری و ساختاری بصورت ترک خوردگی،پوسته شدن رنگ کاری،شکافته شدن،زرد شدن،ریزش و شوره زدن سقف و دیوارها می گردد. و اگر فرایند رفع و جلوگیری از نم زدگی و رطوبت سرویس های بهداشتی در زمان مناسب و بصورت استاندارد اجرا نشود،موجبات افزایش سطح خرابی و سرعت پوسیدگی قیرگونی و صدمه به سیستم های لوله کشی خواهد شد. تماس و مشاوره:02188413238-09104961562-09308892093-09363147906-02188423344
 
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و دستیابی مهندسین به فناوری های نوین،گامی مهم و کاربردی در زمینه تعمیر و برطرف کردن نم و چکه از ناحیه سرویس ایرانی شده است و به کمک این روش ها و مصالح خاص،می توان بدون تخریب و تخریب رفع نمود و هزینه ها و خسارت های آینده را کم نمود.این فرایند با استفاده از مواد و ترکیبات عایق نانو و توسط نصاب و مراکز معتبر انجام می گیرد.
 
رفع نم و رطوبت حمام و توالت:به سه روش میتوان حمام و توالت و... را رفع نم و اب بندی نمود؟راهکار اول یا سنتی که با تخریب و بنایی همراه بوده و شامل برداشتن کامل کف و بازسازی مجدد آن می‌باشد و زمان بر است.
 
روش و راهکار شماره ۲- دفع قطعی و رفع نم و چکه با رزین ها و چسب ها،این روش موقت و فوری بوده و از ۲تا ۶ ماه دوام دارد،این روش در مواقعی که زمان کم و دسترسی به مواد و عایق های اصلی وجود ندارد،انجام میشود و سپس به روش اصولی با عایق های ترکیبی نانوسیال انجام میشود.
 
روش سوم- از بین بردن نم و نشتی و خسارت های ناشی از آن بصورت استاندارد در حمام و توالت با عایق های نانو و سیال خارجی و اجرای تخصصی توسط تیم مجرب انجام می گیرد.در هر کدام از راهکاری فوق،میتوان بصورت ایمن و صحیح کف و دیوارها،شترگلویی و اتصالات فاضلاب،درزها و شکاف ها،ترمیم پوسیدگی عایق قیرگونی و سایر نقاط ضعف و منابع تولید نم و نشتی را در سرویس ها برطرف نمود.هر تکنیک راندمان و کیفیت متفاوت،مزایا و معایب و فرایند اجرای مخصوص به خود را خواهد داشت.
 
استفاده از دوغ آب و بندکشی یا هرگونه درزگیر متفرقه سبب اسیب به عایق زیرسازی و حل شدن لبه های عایقکاری میشود و محل مربوطه بدشکل میشود.تاثیر این چسب ها بر قسمتهای فلزی مانند لوله ها و اتصالات،شیرالات و خالی شدن پشت کاشی ها و تبله کردن انها و...زیان آور است.عوارض و زیان های روش های سنتی مانند دوغ آب،بندکشی با چسب ها و ‌رزین ها شامل :تخریب جداره داخلی لوله های فاضلاب و اتصالات اب بندی-ترکیدگی لوله های سرد و گرم از محل اتصالات یا بدنه اصلی لوله-تبله کردن و زرد شدن گچ دیوار های مجاور محل استفاده-ایجاد فاصله بین کاشی و سرامیک ها و یا نشست بخشهای ساختمان-ازبین بردن اب بندی سیفون توالت و بو گیر توالت فرنگی-ایجاد صدا در لوله ها و سقف پایین که نشانه گسترش نم و رطوبت -تخریب ایزوگام یا قیرگونی کف محل استفاده شناسایی و تشخیص مواد نانو اورجینال